שיטת אימון להתפתחות אישית מהפכנית וייחודית!!!
סדנה אישית
עברת דברים כשהיית יותר צעירה,
מישהו פגע בך או משהו קרה לך!
היום את נמצאת במקום אחר וליד אנשים אחרים,
אבל עדיין מאמינה לאותם מילים ומעשים שפעם אמרו לך ועשו לך,
את יודעת שדברים שקרו לך השפיעו ישירות והפכו לקשיים שלך היום,
דיכאון, הפרעות אכילה, דימוי גוף שלילי או תקיעות בחיים.
אולי כבר הגעת לרמת מודעות עצמית,
אבל עדיין מרגישה שזה לא קידם אותך ולא עזר לך,
את עדיין נמצאת בלופ של שנאה עצמית מתמשכת ותקועה בשרשרת הפחדים.
קשה לך להניח את מה שהיה בצד, במודע או לא אבל את לא יכולה להיפרד עם הטראומה,
סיפור הזה מנהל לך את החיים ומשפיע על המחשבות, רגשות והתנהגות שלך ביום יום.
תחושת פחד, ערכה עצמית נמוכה, דימוי גוף שלילי ומצב רוח ירוד משפיעים לך ישירות על זוגיות, עבודה ומימוש העצמי.
את מסתכלת במראה ורואה שם מפלצת,
את מרגישה שיש בך משהו אחר חיובי יותר, אבל לא רואה את זה,
את לא רואה את הכוח וייחודיות שבך, את חושבת שזו מי שאת, ולא מאמינה שאפשר אחרת.
פחד וידיעה שיש לך קושי
גורמים לך לתסכול וחוסר אונים ואת בטוחה שאין לך מה לעשות עם זה.
את לא רואה את עצמך!!!
אבל אני אומרת לך שכן יש מה לעשות ומלא דברים חיוביים
- "לראות את עצמי" סדנה של פוטוקאוצ'ינג.
המטרה שלי היא לפגוש נשים אמיצות שהגיעו להבנה של לא עוד!!!
נשים שרוצות לקבל את עצמן ולאהוב את עצמן ללא תנאי!!!
נשים שרוצות לרכוש כלים ולהחזיר לעצמן אחראיות ושליטה לחיות את החיים שמגיעים להן.
נשים שרוצות לעבור תהליך של שינוי ופשוט לא יודעות איך, כי כל החיים אמרו להן שזה בלתי אפשרי!!!
אחרי שצילמתי נשים רבות הבנתי שמצלמה היא כלי עוצמתי
שיכול לעזור לך לאהוב ולחות עם עצמך באושר דרך השתקפות הנפש שבתמונה!
המצלמה שלי היא המראה שלך
באמצעות כלים ויזואלים במהלך מספר מפגשים
אני הולכת להפגיש אותך עם עצמך האמיתית כך שתראי ותאהבי את עצמך,
תלמדי לחשוב ולפעול בצורה מקדמת,
וסוף סוף תרגישי הקלה ותחושת אושר.
גם המטרה שנציב תהיה ויזואלית
(120 קלפי פורטרטים)
סדנה הראשונה מסוגה שמשלבת בתוכה כלים מעולם של פסיכולוגיה חיובית, פוטותרפיה, אימון אישי וצילום מעשי- אני פוטוקאוצ'רית הראשונה :)
אז מה נעשה בסדנה?
הסדנה בת 8-16 מפגשים של שעה
2 מפגשי היכרות וגילוי הקושי המרכזי שאת חווה דרך התמונות שלך.
2 מפגשים של מיפוי וקביעת המטרה והיעדים להשגתה.
2 מפגשים של גילוי כישורים וחוזקות שלך במטרה לשכפל ולהביא אותם לידי ביטוי במטרה שקבעת.
מפגש שהוא סשן של צילומי סטודיו שמטרתו לתעד אותך במיטבך ולהשאיר לך תיעוד נטול אמונות מגבילות שסחבת בליבך עד היום הזה.
2 מפגשי ניתוח של התמונות שלך, דרכן תביני כמה קשה היית עם עצמך. רגע שבו כל אסימונים יפלו לך.
מפגש סיכום וחיזוק של כל התהליך, בדיקת הישגים ובניית יעדים אישיים להמשך הדרך החדשה.
!!! לפני שמתחילים אני נפגשת עם כל אישה בזום כדי ביחד איתך אם הסדנה שלי מתאימה לך ללא עלות, לכן אל תפספסי הזדמנות לשפוך לב ואולי כבר לכוון את עצמך !!!
מה יקרה אחרי?
✨ את תראי כמה יש בך ותאהבי את עצמך!
✨תביני מה מקור לחסמים שלך ואיך למלא את ריקנות פנימית.
✨ תלמדי לקבל את עצמך כמו שאת ותכירי את עצמך האמיתית!
✨ תלמדי שהגיע הזמן להסתכל על עצמך בצורה מוערכת יותר ותורידי הרבה מהמחשבות השליליות שיש לך לגבי עצמך!
✨ תלמדי לחשוב ולהיות בגישה חיובית גם כשמרגישה רע!
✨תקבלי כלים שימושיים להמשך החיים שיעזרו לך לבד לקום מכל משבר!
✨תתחילי להאמין בעצמך ולהעריך את מי שאת!
✨תפתחי טעם טוב לחיים ותלמדי לקחת מהחיים את המקסימום!
למי זה מתאים?
🌟 אם את אומרת לעצמך הרבה שאת לא שווה מספיק
🌟 אם את מרגישה לא שייכת ולאהבת מספיק כמו שהיית רוצה להיות
🌟 אם את מפחדת מביקורת ושיפוט
🌟 אם את מרגישה מבוטלת ומרצה את אחרים
🌟אם כל פעם שאת מסתכלת במראה את לא מרוצה
🌟אם קשה לך להתחבר לאנשים חדשים ואת לא מרגישה שייכת
🌟אם את מבולבלת ולא מוצאת את עצמך
🌟אם קשה לך כרגע ואת לא יודעת איך לצאת מהמצב הזה לבד
🌟אם את יודעת שיש בך משהו אבל קשה לך להצביע על זה
🌟אם את חייה את החיים בהשוואה חברתית תמידית ומרגישה רע בעקבות זה
🌟אם את שונאת להצטלם ומשתמשת בפילטרים כל הזמן
גם את הולכת להצטלם!
הגיע זמן שנכיר!
אני אירית ויינשטיין, נשואה ללאון ויש לנו שתי בנות מתוקות.
צלמת- מאמנת אישית מנטלית ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה
מייסדת תחום אימוני חדש פוטוקאוצ'ינג- התפתחות אישית מול מצלמה!
מלווה נשים ועוזרת להן להכיר את עצמן בצורה אמיתית.
בעקבות דחייה חברתית שחוויתי על בשרי למדתי לאהוב את עצמי מחדש ועכשיו רוצה להתחלק עם העולם בתובנות וכלים שלי.
אחרי שעבדתי שנים כצלמת וצילמתי מאות נשים ונערות , הבנתי שהמפגש מול המצלמה מוציא מאיתנו .הרבה דברים שהסתרנו במשך שנים ושאנחנו חושבות על עצמינו -
אני יכולה להגיד לך שמצלמה אף פעם לא משקרת.
אם את לא שלמה עם עצמך עמוק בפנים, זה יעבור דרך השתקפות של העדשה ויוקרן החוצה.
בדיוק כמו שבצילום אפשר לשחק עם זויות ולהפעיל מניפולציה של תאורה כדי לשנות ולקבל תוצאה רצויה, גם מבחינה שליטה מחשבתית ורגשית את יכולה להגיע לראייה חיובית של עצמך, שכמובן בפנים ישפיע גם על איך שהמצלמה ואנשים הסובבים שלך יראו אותך.
פגשתי נשים רבות וגרמתי להן לאהוב את עצמן למרות השכנועים השליליים והפנימיים שלהן, לכן בניתי תוכנית ארוכת טווח כדי להתחיל לחולל שינוי עמוק יותר לא רק בזמן הצילומים אלא בחיי היום יום שלך.
שאלות שאולי עכשיו עולות לך
אני לא אוהבת להצטלם זה חובה?
אנחנו נעשה את הדברים בצורה הכי נעימה והדרגתית שמתאימה לך 🙂 בגלל זה רק במפגש השלישי אני מצלמת אותך ואת תראי שזה חלק מהתהליך שאת עוברת
איפה המפגשים מתקיימים?
המפגשים מתקיימים בסטודיו תל אביב או חיפה בהתאם לאזור המגורים שלך
אני נערה מאד סגורה, איך תוכלי להבטיח הצלחת התהליך?
צילום הוא השתקפות גם לבלתי נראה לעין של הרגשות שלך, במהלך הצילום והתבוננות בצילומים שלך בעזרת שאלות מכוונות נבין ביחד מהם הקשיים ומה המקורם.
האם הסדנה זה תהליך טיפולי?
אני מאמנת אישית וסדנה הנה תהליך של התפתחות אישית שלך, אני לא מאמינה שנשים שיש להן דימוי עצמי נמוך זקוקות לטיפול, אני לא מרפא אלא מעצימה אותך בעזרת הצילום.
כבר הייתי בסדנאות אחרות וזה לא עזר לי, למה את חושבת שסדנה שלך תעזור?
תהליך של התפתחות אישית הוא אינדיבידואלי, יש הבדלים בין אנשים שחוו דברים שונים ובעוצמות שונות. אני מאמינה שכל תהליך שאת תעברי יקדם אותך אל מטרת העל שלך.
נשים משתפות
תמר
אלכס
איילת
אירה
אוריה
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר